Suetana Musica Suetana Musica

Suetana Musica is een koperblazersensemble dat zijn wortels heeft in de Protestantse gemeente Rond de Dorpskerk van Zoeterwoude-Dorp. Het ensemble dat al meer dan 40 jaar bestaat heeft momenteel een bezetting van 2 trompetten,1 bastrombone, en 1 euphonium. De stukken die ten gehore wordt gebracht kunnen het beste worden omschreven als symfonische koperblazers muziek. Dat betekent dat vaak werken van klassieke componisten zoals Bach, Haydn, Händel maar ook Gershwin worden gespeeld speciaal gearrangeerd voor de bezetting van ons ensemble. Ongeveer één keer per 2 maanden verzorgen wij de muzikale begeleiding tijdens de dienst in de Dorpskerk. Ook op hoogtijdagen zoals Kerst en Pasen zijn wij van de partij.

Oproep naar aanvulling ensemble
Op dit moment is ons ensemble op zoek naar aanvulling op de trompet, hoorn en bas. We hebben een aantal instrumenten beschikbaar. Kom gerust eens langs op onze repetitieavond, elke woensdag vanaf 19.45 uur in de Dorpskerk Zoeterwoude of stuur een email naar laken9876@gmail.com

Bankrekening Suetana Musica:
NL 15 RABO 0319586073

Bekende liederen Bekende liederen
Dit zijn de voor onze gemeente bekende liederen uit het Liedboek.

Orgelconcerten Orgelconcerten

In de Dorpskerk worden met regelmaat orgelconcerten op  het historische van Damorgel (1869) gegeven.
Voor meer informatie: www.orgelconcerten-zoeterwoude.nl