Ons Huis

Multifunctioneel centrum

Het multifunctioneel centrum 'Ons Huis' heeft een vooraanstaande positie in de kerkelijke gemeenschap. In het algemeen heeft dit gebouw tijdens het seizoen een hoge bezettingsgraad. Het vervult ook een belangrijke rol in de dorpse leefgemeenschap omdat het ook aan derden, niet kerkelijk betrokken personen en instanties wordt verhuurd.
Het gebouw heeft een grote gebruikswaarde omdat er veelsoortige activiteiten tegelijkertijd kunnen plaatsvinden.

Ons Huis biedt onderdak aan verschillende sport- en gymclubs, muziek- en dansverenigingen. Daarnaast worden er heel veel andere activiteiten in en om Ons Huis georganiseerd. De exploitatie van het multifunctioneel centrum is in handen van de Jeugdraad.

Kosterspad 3

Kijk voor meer informatie en het laatste nieuws:
www.onshuiszoeterwoude.nl

Jeugdraad Jeugdraad

Bankrekeningen
Jeugdraad  NL48 RABO 0375 3111 06
Jeugdraad (club van 100)    NL81 RABO 0326 2751 69

Rommelmarkt
Voor informatie kunt u bellen naar Ons Huis 071-5801172 of naar Carola 06-29531566.

Oud papier
Het oude papier is nog steeds geld waard. U spaart toch met ons mee?
Het oud papier wordt verzameld achter 'Ons Huis'  Kosterspad 3.

JEUGDRAADNIEUWS

Verduurzaming / CLub van 100
De verduurzamingsprojecten voor dit jaar zijn zo goed als afgerond. Ondanks alle acties, de club van 100 en de vele ontvangen subsidies hebben we nog een tekort op de projecten van € 12.985,- De gemeente Zoeterwoude zinspeelde over “potjes” waar ook Ons Huis gebruik van zou kunnen maken, maar de concrete aanvragen hiervoor zijn helaas afgewezen.

Dus mochten er nog mensen zijn die niet gedoneerd hebben of nogmaals willen doneren voor de club van 100 t.b.v. de verduurzaming van Ons Huis. Het rekeningnummer is NL81RABO0326275169.

Zondagmiddag 19 november was de Bingo, georganiseerd door Anneke en Fia, met Teun en Nely achter de bar. Er was een hele hoge opkomst met meer dan 50 personen en daarmee ook een hoge baromzet. Iedereen heeft erg veel plezier gehad, het was een geslaagde middag met leuke prijzen. De opbrengst van de Bingo wordt gebruikt voor de verdere verduurzaming van Ons Huis, project “vervangen barkoelingsapparatuur”. Fia, Anneke, Teun en Nely heel erg bedankt.

Kerstmaaltijd
De kerstmaaltijd als brunch was vorig jaar een succes. Dus wederom is er dit jaar weer een brunch, deze is op zondag 17 december vanaf 11.30 uur. We gaan dan met vele oudere dames en heren genieten van de kerstlunch. U wordt persoonlijk door één van de Jeugdraadleden  uitgenodigd.

Kerst UITJE/High Tea
Op 2e kerstdag 26 december van 14.00-16.00 is er de Kerst High Tea in samenwerking met “De Buren” in Ons Huis. De toegang is gratis. Voor de bezoekers zijn er 2 consumptiebonnen.

Boekenmarkt
Op vrijdag en zaterdag, 26 en 27 januari organiseren we de boeken- en platenmarkt. Dus als u graag snuffelt tussen boeken en langspeelplaten, kunt u uw hart ophalen.

U kunt uw boeken en platen de komende periode verzamelen en vóór 25 januari inleveren bij Ons Huis. Is het te veel om te komen brengen, dan halen we donderdagavond de 25e de boeken en platen bij u op. Bel/app Sanne 06-31059860 hiervoor en spreek a.u.b. wat in (Sanne werkt gewoon, dus neemt niet altijd op).
De boeken- en platenmarkt is geopend van:
  • vrijdag 14.00 - 20.00 uur en
  • zaterdag 10.00 - 13.00 uur.
We zoeken nog liefhebbers om de boeken en platen uit te zoeken en te verkopen. Zij kunnen zich ook melden bij Sanne. Geen verstand van boeken en platen, maar wel enthousiast om te helpen? Geen nood het wordt u uitgelegd en u wordt geholpen.

Huur Ons Huis Huur Ons Huis
Grote zaal  € 100,00*
Onrmoetingsruimte € 70,00*
Kleine zaal € 55,00*
Huur statafel € 5,00*
Beamer met scherm € 25.00*

* = Deze bedragen zijn exclusief consumpties.